son yarış Meksika GP 2016

  • Lewis Hamilton ( Mercedes ) 1
  • Nico Rosberg ( Mercedes ) 2
  • Daniel Ricciardo ( Red Bull) 3

gelecek yarış Brezilya GP 2016

04

Haziran 2009, Perşembe | 01:17

68

TRT1'de yarışlar artık şifresiz yayınlanacak

Sezon başında TRT1 ekranlarında yaşanan ve 6 yarış boyunca devam eden şifreli yayın krizi Türkiye Grand Prix'si ile son buluyor.

Hazırlayan: Turkiye F1

TurkiyeF1.Com Editörü | Diğer yazıları için tıklayın

Formula1 yayın haklarını ülkemizde 3 yıllığına alan TRT sezon başında yarışları Türksat uydusundan yapılan anlaşma gereğince şifreli yayınlamak zorunda kalmıştı. Formula1 severleri oldukça üzen bu durum TRT'nin yoğun çabaları ile artık son buluyor. TurkiyeF1.Com'a açıklamalarda bulunan TRT yetkilisi, FOM ile yaşanan pürüzün artık aşıldığı ve Türkiye Grand Prix'si ile birlikte Formula1 ve GP2 yarışlarının şifrelenmeyeceğini söyledi. TurkiyeF1.Com ÖZEL HABER
Yeni TurkiyeF1'e merhaba deyin.
Tüm ziyaretçilerimizi yeni TurkiyeF1'e bekliyoruz...

Yayınlanan yorum

68

Onay bekleyen yorum

0

Kullanıcı resmi

cuneytkadir 04 Haziran 2009, Perşembe | 03:04

avrupa ya yayin sifreli devam edecekmi lutfen bilen biri soylesin lutfen!!!

Kullanıcı resmi

rrozkal 04 Haziran 2009, Perşembe | 08:06

madem sezon başından itibaren yapılsaydıda uğraşmasaydın şifre filan kalmadı hepsini çözdük biz devam etsin bari bundan sonra şifreli yayına

Kullanıcı resmi

solbergcnk 04 Haziran 2009, Perşembe | 08:24

Bugün aldığım en güzel haber bu olsa gerek nihayet doğru yolu buldular :)

Kullanıcı resmi

yko 04 Haziran 2009, Perşembe | 08:27

Nihayet, Teşekkürler.....

Kullanıcı resmi

süleyman 04 Haziran 2009, Perşembe | 08:49

bu haber çok güzel işte zaten şifrelemek yanlıştı yinede ilgilenenlere tşk ederim saygılar FeRRaRiYe de BoL ŞanS umarım 4 yapar massa ve bi Tc Pasaportu verirler :)

Kullanıcı resmi

kadircan 04 Haziran 2009, Perşembe | 09:05

allahım sana çok şükür

Kullanıcı resmi

erkan 04 Haziran 2009, Perşembe | 09:21

çok güzel bi haber çook sevindim TRT nin anlaşması çok önemli şifreli yayına başladığı zaman çok üzülmüştüm gerçekten sevindirici bi haber çabaları için TRT yönetimine teşekkür ederim

Kullanıcı resmi

sinan 04 Haziran 2009, Perşembe | 09:22

süper olmuş eger bu haber doğruysaa f1 ızleyemez olmuştuk artık f1 heycanını kaybetmek uzereyız zaten ferrari ve mclaren durumundan ins. ferrari gerı donecekk....

Kullanıcı resmi

MEHMET BOSTANCI 04 Haziran 2009, Perşembe | 09:23

HELEKİ ŞÜKÜR...GÜZEL BİR KARAR ALMIŞLAR.

Kullanıcı resmi

Sayqho 04 Haziran 2009, Perşembe | 10:21

geç olsun, güç olmasın : ) güzel bir haber bu. Trt bu sene gerçekten hakkını vererek yayınlıyor yarışları. Her sene istanbulpark zehir oluyordu kanal d sayesinde bakalım bu sene nasıl yapacak TRT

Kullanıcı resmi

Kerem 04 Haziran 2009, Perşembe | 10:47

Ne kadar sevindim anlatamam!!! Teşekkürler TRT!

Kullanıcı resmi

cuneytkadir 04 Haziran 2009, Perşembe | 11:05

arkadaşlar lutfen dun gece bunla ilgili 2 mesaj yolladim yayinlanmamis.trt1 avrupa ya sifresizmi yainliyacak f1 yayinlarini?lutfen biri cevap versin.

Kullanıcı resmi

mehmed 04 Haziran 2009, Perşembe | 11:13

hele şükür beya artık izleyebileceğim cok rahat ama bu arada diğer 6 yarışı alman kanalı RTL den izledim hiç şifreye girmedi onlara sitelerinden bir teşekkür mektupu yazıcam

Kullanıcı resmi

OKTAY 04 Haziran 2009, Perşembe | 11:16

ne kadar acı değilmi adamlar dünyanın öbür ucundan yarışı ve antremanları izleyecek biz ise kendi ülkemizdeki yarışı antremanı canlı izlemeyi bırak antremanları tv den bile izleyemeyecez en azından TRT nin Türkiyedeki antremanları yayınlamasını beklerdim

Kullanıcı resmi

Sayqho 04 Haziran 2009, Perşembe | 11:46

09:45 İstanbul Park Antrenman Turları TRT2 / 11:00 F1 İstanbul Antreman Turları TRT3 ama ikinci antrenman yok yayın akışlarında. Büyük ihtimalle onuda yayınlarlar, okay karacan yayınlanacağını söylemişti.

Kullanıcı resmi

mözcan 04 Haziran 2009, Perşembe | 11:57

şifre yüzünden ilk 3 yarışı kaçırdım daha sonra şifre girerek izlemeye başladım artık rahat rahat izleyebilcez demek TRT ye teşekkürler. Bu hafta yarışı okay karacan anlatacak onun yarışları anlatışını çok özlemiştik, arada bi anlatsa iyi olur

Kullanıcı resmi

emre 04 Haziran 2009, Perşembe | 12:36

çok sevinçliyim şuan çok duygusalım harikası trt

Kullanıcı resmi

muhammet 04 Haziran 2009, Perşembe | 13:37

hele şükür araçları göremiyorduk çok güzel oldu:):)

Kullanıcı resmi

SÜMEYYE 04 Haziran 2009, Perşembe | 13:38

işte şimdi f1 zevki başlıyor gerçi ben yine izliyodum ama olsun herkesin izlemesi için süper bir haber teşekkürler trt .....

Kullanıcı resmi

jhoom 04 Haziran 2009, Perşembe | 14:34

HERKESİ TEBRİK EDİYORUM SEsSİZ KALMADIĞNIZ İÇİN trt ye teşkeur ederiz biraz geç kalındı ama buna da şukur turkiyef1.com ada tşk bizim sesimizi duyurduğu için

Kullanıcı resmi

ademovic1 04 Haziran 2009, Perşembe | 14:50

Helal Olsun TRT bu sifreleme olayından dolayı TRT-ye sogumustum ama Bundan Sonra Yasasın TRT Yasasın F1 Yasasın TurkiyeF1 Yasasın Ferrari..!!!

Kullanıcı resmi

dilara 04 Haziran 2009, Perşembe | 14:55

ya bu haber süper oldu işte çok sevindim :D

Kullanıcı resmi

RedNeX 04 Haziran 2009, Perşembe | 15:14

Bu habere parti duzenlenır Yehhhhhhhhhhhh işte bu be Trt tşk ler ben ızlıyordum ama ızleyemeyenler icin cok sevindım artık spora ilgi artar dileğim bu yarısa gidicek olan varmı aranızda arkadaslar ? Varsa bulusalım İst park da ben orda olucam Start finish duzlugunun sonundakı acık alandayım siyah sapkam olucak gelın tanısırız isteyene msn verebilirim grş. Başarılar Ferrari !

Kullanıcı resmi

TeamAlonso 04 Haziran 2009, Perşembe | 15:29

oley be artık anten takıp karıncalı karıncalı izlemicez yayınları harikasın TRT harikasın turkiyef1 harikasınız

Kullanıcı resmi

semraak 04 Haziran 2009, Perşembe | 16:09

ufff ya ne guzel sevinmistim sifresiz yayinlanicak diye,tabii bunu okuyuncaya kadar"Yayınlar Türkiye dışında özellikle Avrupa'da şifreli olarak yayınlanmaya devam edecek." ufff ya ben turikyede yasamadigim icin yine izleyemeyecegim.

Kullanıcı resmi

ogün 04 Haziran 2009, Perşembe | 17:54

teşekkürler trt sonunda şifresiz weriyosunuz yarışları gerçi ben anteni takıp izliodum ama orda görüntü iyi değildi artık rahat rahat izleriz saolun

Kullanıcı resmi

ademovic1 04 Haziran 2009, Perşembe | 17:59

Ya Gercekten Sevinmemek Mumkun Degil Sevincten gözlerim yasardı onceki 6 yarısı RTL den izliyordum o da tat vermiyordu.yinede RTL ye de Tesekkurler..!

Kullanıcı resmi

ibrahim 04 Haziran 2009, Perşembe | 18:17

azervaycandan da izlemek olucak mı? lütfen azerbaycana da şifresiz verir misiniz?

Kullanıcı resmi

ahmet 04 Haziran 2009, Perşembe | 20:05

serhan acar daha güzel sipikerlik yapiyor büyük bir ihtimalde o yapacak yine ben f1 sever olarak trtye çok tesekkür ediyorum ben izleyebiliyordum ama daha net izleme firsatim ortaya çikti :):):)

Kullanıcı resmi

cemre 04 Haziran 2009, Perşembe | 21:00

bu çok güzel haber......

Kullanıcı resmi

özcan 04 Haziran 2009, Perşembe | 21:20

ohbeeee vallaa super oldu internetee izlemek cok sıkıcıydı tşkler emeği geçen herkeseee supersinizzzzzzz...............

Kullanıcı resmi

neşe 04 Haziran 2009, Perşembe | 22:04

işte yayıncılık anlayışı budur teşekkürler trt keşke tüm televizyon kanalları trt gibi olsa artık trt sayesinde yarışları izleyebiliceğim şükürler olsun

Kullanıcı resmi

eeb 04 Haziran 2009, Perşembe | 22:58

EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜRLER

Kullanıcı resmi

habibe 04 Haziran 2009, Perşembe | 23:30

ya bu süper bi haber ben izliyodum ama herkesin izlemesi daha ii bu arada rednex ben de orada olacağım start finishin sonundaki açık alanda denk gelirse görüşebiliriz...

Kullanıcı resmi

bedbin 05 Haziran 2009, Cuma | 01:15

bu haber çok güzel ben rtl'den izliyodum fazla zevk alamıyodum artık daha zevk alarak zliyecem

Kullanıcı resmi

cuneytkadir 05 Haziran 2009, Cuma | 01:46

sevgili admin"Yayınlar Türkiye dışında özellikle Avrupa'da şifreli olarak yayınlanmaya devam edecek"bunu neye dayanarak yazdiniz anlamis degilim. okay karacan turkiye ve dunyanin heryerinden sifresiz izlenecek dedi. sizmi yoksa okay karacanmi yaniliyor?

Kullanıcı resmi

Dyler 05 Haziran 2009, Cuma | 12:35

Süper bir haber böylece yarışları TRT nin Dijital Karasal yayınında (Adamlar onu bile şifreliyordu.) süper ses ve görüntü ile izleyebilecem.

Kullanıcı resmi

Sedat evren 05 Haziran 2009, Cuma | 14:01

super olmuş formula süper bir tutku massaya tam gaz destek istanbulda

Kullanıcı resmi

vedat ataş 05 Haziran 2009, Cuma | 14:16

çok şükür izleyebileceğiz.7 sezondur bir yarışı bile kaçırmamıştım.şifre yüzünden izleyemiyordum.çok iyi oldu bu.ama yinede f1 cnntürk te daha iyi izleniyordu.cem yılmazın anlatımı ayrı bir zevk katıyordu.

Kullanıcı resmi

serhatakyuz 05 Haziran 2009, Cuma | 20:25

TRT Herzaman hakkını veriyor onlarda anlaşma gereği şifreli vermek zorundaydılar yoksa Türkiyenin kanalı TRT hiçbir yanını şifreler miydi sanıyosunuz...

Kullanıcı resmi

semrak 05 Haziran 2009, Cuma | 22:46

"Yayınlar Türkiye dışında özellikle Avrupa'da şifreli olarak yayınlanmaya devam edecek"yazisi kaldirilmis,yani avrupadakilerde sifresiz izleyebilecekmii?

Kullanıcı resmi

spike 05 Haziran 2009, Cuma | 23:32

Süper haber.:) Başlangıçta TRT bu işi beceremez diye düşünüyordum ama beni utandırdı. Cnntürk ne kadar kötüymüş meğer. Ben yarış sonrası basın toplantısının yarım kesildiğini bile biliyorum. Cnntürk'de yarışı seyredilir kılan Serhan Acar'dı. Hele kanald'nin Türkiye yarışları bir rezaletti. Bu güzel haber için teşekkürler.:)

Kullanıcı resmi

iverson_ 06 Haziran 2009, Cumartesi | 00:27

ben burda uydudan((bizde şifrelenmiyo uyduda nedense)) veya antenden izleyebilyodum ama bulgaristana gittiğimde izleyemiyecektim buna üzülüyordum çok güzel tşkr trt...

Kullanıcı resmi

yusuf 06 Haziran 2009, Cumartesi | 09:54

ben trt 1 in şifresiz yayınlanmasına çok sevindim çünkü diğer yarışlarda anteni takıp izliyordum karıncalı bir şekilde gösteriyodu ama şimdi ekran sıfır ne güzel izliyeceğiz çok sağalın

Kullanıcı resmi

emre 06 Haziran 2009, Cumartesi | 13:10

gerçekten güzel bir haber

Kullanıcı resmi

erka 2 06 Haziran 2009, Cumartesi | 14:10

harika bi haber bi süper izleyemicem için çok üzülmüştüm ama süper oldu bu

Kullanıcı resmi

SEÇKİN 06 Haziran 2009, Cumartesi | 15:11

bu kararı vermekte çok geç bile kalındı ben artık izlemiyorum zaten sezon başından beri izleyemedim artık izlemesemde olur tebrikler size

Kullanıcı resmi

umit 06 Haziran 2009, Cumartesi | 15:19

sifresiz yaziyor ama siralamalar sifreliydi insallah yarin sifresiz olur

Kullanıcı resmi

yücel 06 Haziran 2009, Cumartesi | 15:20

nasıl olur. bi heyecanla geldim açtım trt 1'i. bir de ne göreyim. trt yetkilileri bana şakaaa diyorlar. artık ben de ne yapayım. şifreli yazısını seyrettim. yarıştan daha zevkliydi.

Kullanıcı resmi

gönülçelen 06 Haziran 2009, Cumartesi | 15:45

şükürler olsunnnnnnnn.............!

Kullanıcı resmi

ömer alpgan 06 Haziran 2009, Cumartesi | 18:01

eğer doğruysa çok şükür allah razı olsu bunu yapanlardan...

Kullanıcı resmi

Murat Dolgun 06 Haziran 2009, Cumartesi | 18:33

3A uydusundaki frekansı 11094 H 24444 kullanmak gerekiyor yoksa 2A uydusundaki frekansta yine şifreli haberiniz olsun...

Kullanıcı resmi

nurkan 07 Haziran 2009, Pazar | 01:15

artık bu sezonu izlesek nolur izlemesek nolur insanı f1 den soğutmak için herkes ama herkes elinden geleni sonuna kadar yapıyo yok fia yok fota yok yayın anlaşması yok trt vs vs vs

Kullanıcı resmi

deadly 07 Haziran 2009, Pazar | 10:29

antenden izlemek çok zor geldiğinden sadece 3 yarış izlemiştim eğer bu durum için birileri var gücüyle çalışmış veya yayıncı kuruluşa baskı yaptıysa çok ama çok teşekkür ederim....

Kullanıcı resmi

Gargiiinen 07 Haziran 2009, Pazar | 12:13

Şu anda TRT 3'de yayınlanan GP2 yarışı Kablo Tv'de şifreye girdi.TRT'nin internet sitesinde şifresiz yayını yapılan yarışı yerel Kablo Tv'den izleyemiyoruz.Onun yerine küçücük bozuk görüntüden GP2 yarışı izledik.Umarım bu sorun sezon başında olduğu gibi F1 yarışında da yaşanmaz.

Kullanıcı resmi

kerem 07 Haziran 2009, Pazar | 13:11

1995 yılında şifreli kanal olan cine 5 kanalı yayın sırasında şifreyi açıyordu rahatlıkla uydudan seyrediyorduk. bu işleri bilmeyenlerin elinde ancak tekrarını seyrederiz. tşk

Kullanıcı resmi

asi_dilara 08 Haziran 2009, Pazartesi | 09:14

ya şifresiz diyolardı yarış başlarken şifrelediler yine ya anlamadım hiç bişey

Kullanıcı resmi

....... 08 Haziran 2009, Pazartesi | 21:42

TRT bişi yapıcaksan adam gibi yap ya şifre kalktı dediler bi actım yarıs göstermio hadi onu gectim tekrarını izliyim dedim trt 3 ten onuda izleyemedim trt bu işi beceremio senye baska bi kanal alsın mümkünse....

Kullanıcı resmi

UMUT 09 Haziran 2009, Salı | 10:03

bence trt bu işi beceremiyo yarış içinde bukadar reklam yayınlayan kanal görmedim reklam yayını bitene kadar zaten yarışta nerdeyse 5 tur atılıyor neden bukadar uzun reklam veriliyor anlamıyorum birde tüm yarışlarda dikkat ediyorum son 2 3 tur kala raklama gidiliyor yarışı anlatan serhan acarı tebrik ediyorum gerçekten güzel anlatıyor vede çok güzel eğitici bilgiler veriyor

Kullanıcı resmi

engin 09 Haziran 2009, Salı | 10:36

arkadaşlar oçok beğendiğiniz kanallar ihaleye girmediği f1 in yayın hakları için cimrilik yaptıkları için trt aldı ihaleyi sırf türkiyede izlenmesini sağlamak için trt yi eleştirirken bunu düşünmekte fayda var.

Kullanıcı resmi

cıwan 09 Haziran 2009, Salı | 19:17

harika bir haber bu.trt şifrelendiğinden beri hiç bir yarışı izleyemedim.

Kullanıcı resmi

ahmet 09 Haziran 2009, Salı | 23:11

6 yarıştır bizleri RTL ye mahkum ettiniz

Kullanıcı resmi

asi_dilara 10 Haziran 2009, Çarşamba | 00:54

arkadaşlar cnn daha çok reklam veriyodu ama istparkta olduğu zmn tv organizasyonu iyiydi motorsporlarında bi isim yapmış kişiler geliodu(ne kadar tanımasakta)trt de öle olmadı limit yoku sunan adam başta çıktı konuştu konuştu röportajlar yaptılar ama bi izleyici olarak beni tatmin etmedi zaten serhan acar da sunmayınca hiçbir zevkine varamadım(zaten şifreleme yüzünden küçük bozuk gösteren tv den izlemek zorunda kaldım her yarış olduğu gibi...)

Kullanıcı resmi

INNUEND0 10 Haziran 2009, Çarşamba | 10:44

Güzel haber bence

Kullanıcı resmi

Cengiz Erbulut 20 Haziran 2009, Cumartesi | 14:57

Noldu yine şifre girdi????

Kullanıcı resmi

uzumsuyu 23 Haziran 2009, Salı | 00:30

Arkadaşlar yeni frekansları ayarlayınca sorun ortadan kalkıyor. Ve TRT tek reklam veriyor CNN den bira daha uun sürebilir reklam ama tek reklam bu sporu Türkiyede ancak TRT yayabilir.CNN hiç önem vermiyodu biliyorsunuz en azından internet yayını var. Okay Karacan var. gerisi bizm f1 i sevdirmeye kalmış

Kullanıcı resmi